Follow Us @zuraidakarim

Thursday 21 December 2017

Vivix Antioksidan Terbaik

Tentu ramai pernah dengar antioksidan dapat membantu kita untuk jadi sihat dan cantik.tetapi bagaimanakah caranya?Contoh yang paling mudah adalah ambil sebiji epal dan makan kemudian tinggalkan dalam suhu bilik, tengoklah pada perubahan epal tersebut. Epal itu akan berubah menjadi perang disebabkan oleh proses pengoksidaan yang menghasilkan produk sampingan iaitu radikal bebas.Ini juga yang berlaku terhadap pada badan kita iaitu tindak balas biokimia.

Jadi badan memerlukan antioksidan seperti vitamin, mineral dan enzim yang dapat melindungi tubuh dan memperlahankan kemusnahan sel disebabkan oleh pengoksidaan bagi memastikan badan kita sentiasa sihat.

Apakah antioksidan yang terbaik?Produk apakah yang terbaik?

Jawapannya ialah pada VIVIX iaitu merupakan suplemen anti penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee Syarikat No 1 supplemen makanan di Amerika.
Di dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Di dalam kajian makmal, ramuan vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular iaitu:
• Melindungi dan membaiki sellular DNA
• Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
• Menggalakkan biogenesis iaitu pembentukan baru mitochondria
• Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products)

Selain daripada itu, Vivix juga menolong atau membantu menjaga serta memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan system imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.
4 RAMUAN SEMULA JADI VIVIX:
• Muscadine Grape: Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semulajadi yang menyediakan lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.
• Purple Carrot : Sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia serta antioksidan yang mustajab.
• Elderberry (Sambucus Nigra) : Keberkesanannya dalam mengubati flu terutama sekali influenza B.Ia merupakan Berry yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat.
• Polygonum Cuspidatum : Ia juga dikenali sebgai Knotweed Jepun dan merupakan sumber komersial Resveratrol yang juga terdapat dalam estrak kulit anggur merah.


Berminat untuk membeli vivix boleh contact sy untuk mengetahui lebih lanjut Zuraida:
whatsap : 0125511310
Fb : zuraida mohamad karim
Nak COD barang pun bole area kuala kangsar, jerlun,padang rengas, manong, ipoh, tambun...

No comments:

Post a Comment